Menu

Help & Ondersteuning

Welkom op onze helppagina. Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en informatie over het ticketproces.


Tickets

Heeft u uw tickets niet ontvangen?

Controleer eerst uw spam/junkmail map. Tickets worden verzonden vanuit een automatisch e-mailadres en kunnen soms als spam worden gemarkeerd. Als u uw tickets na controle van de junkmail nog steeds niet heeft ontvangen, gebruik dan de ticketherstelfunctie hieronder.

Problemen met je tickets

Betaling

Problemen met betaling?

Als u problemen ondervindt met uw betaling, controleer dan eerst of het bedrag van uw rekening is gegaan. Als de betaling is verwerkt maar u heeft nog geen tickets ontvangen, wacht dan een paar uur. Betalingen kunnen soms vertraagd worden verwerkt. Blijft het probleem aanhouden? Neem dan contact met ons op met uw betalingsbewijs.

Terugbetalingen

Terugbetalingsbeleid

Terugbetalingen worden alleen verstrekt indien het evenement wordt geannuleerd. Voor meer informatie over ons terugbetalingsbeleid, neem contact met ons op via support@ticketjes.be.

Technische problemen

Website problemen?

Als u technische problemen ondervindt met de website, probeer dan eerst de volgende stappen: wis uw browsercache en cookies, probeer een andere browser, of schakel tijdelijk uw adblocker uit. Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact met ons op met details over het probleem en de browser die u gebruikt.

Contact opnemen

Heeft u een vraag die niet beantwoord wordt op deze pagina? Neem gerust contact met ons op via e-mail:

support@ticketjes.be

We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op alle vragen.